"Reagujeme tak na bezpečnostné a karanténne opatrenia v súvislosti
s pandémiou nového koronavírusu a prinášame zákazníkom možnosť kúpiť si
vozidlo priamo z pohodlia domova. Na našej internetovej stránke si môžu
kúpiť auto alebo si objednať servisné služby," hovorí konateľ spoločnosti Marek Růžička.
Na novej vylepšenej stránke zákazník získa všetky informácie a aktuálnu
ponuku bez ohľadu na to, či potrebuje riešiť servis súčasného vozidla,
chce si v čo najkratšom čase kúpiť nové auto alebo má záujem si vďaka
konfigurátoru vyskladať auto podľa svojich špeciálnych požiadaviek.
Celý systém virtuálneho showroomu sa skladá z troch základných častí. V
prehľadnom systéme si zákazníci môžu cez kontaktný formulár objednať
servisné služby, či využiť možnosti konfigurátora. Primárne si však
vďaka vylepšenému systému budú môcť kúpiť skladové vozidlo.
Nový systém nahrádza návštevy jednotlivých predajcov či časovo náročné vyhľadávanie ponúk na internete.
Po vyplnení základných kontaktných údajov a verifikácii prostredníctvom
SMS si zákazník vozidlo rezervuje na 3 pracovné dni. Vyplnené údaje
dostane predajca do svojej e-mailovej schránky a potvrdenie rezervácie
príde aj zákazníkovi. Autorizovaný predajca následne zákazníka
kontaktuje a doriešia tak platobné podmienky, ako aj odovzdanie vozidla.
"Aby sa predišlo zneužívaniu rezervácií a zahlcovaniu predajcov
nerelevantnými požiadavkami, sú tieto obmedzené na jednu rezerváciu na
osobu. Rezerváciu je samozrejme možné zrušiť, ak sa zákazník rozhodne
inak," uzatvára Růžička.